سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موکت تایل مدولار چیست

موکت تایل مدولار در طراحی و دکوراسیون داخلی کاربرد گسترده ای دارد. در اغلب ساختمان های اداری، مراکز تجاری، فروشگاه ها، مطب پزشکان و ….موکت های مربعی شکل تایل را می توان دید. خرید موکت تایل جهت تغییر دکوراسیون منازل مسکونی نیز به کار می رود. انعطاف پذیری این محصول و تنوع طرح و رنگ آن، دست طراحان داخلی را در استفاده از کفپوش موکتی باز گذاشته است. قیمت ارزان و مقرون به صرفه یکی دیگر از مواردی است که مورد توجه خریداران قرار دارد. در مقایسه با سایر کفپوش ها، هزینه تغییر دکوراسیون با موکت بسیار کمتر است.

موکت تایل مدولار چیست؟

موکت های رول از قدیمی ترین و رایج ترین کفپوش ها هستند ولی carpet tile چند سالی بیشتر نیست که به دنیای طراحی داخلی معرفی شده است. این محصول به نسبت موکت های رول، جدیدتر و مدرن تر است که در طراحی مدولار بیشتر به کار می رود. مدول ها طرح های یکسان و هم اندازه ای هستند که در کنار یکدیگر، طرح اصلی را ایجاد می کنند. طراحی مدولار با چیدمان واحدهای مدول در کنار یکدیگر شکل می گیرد.

  • تنوع طرح و رنگ موکت تایل

تایل ها قطعات مجزایی هستند که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر، طرح نهایی کفپوش هم مشخص می شود. درست شبیه به پازل های رنگی می توان تکه های جدا از هم را کنار هم چید. به این ترتیب ده ها و صدها طرح و شکل متنوع با همین تایل های به ظاهر یک شکل طراحی می شود. یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب موکت تایل مدولار طرح های بی پایان و پازلی آن است. به اندازه خلاقیت آدم ها، طرح های مختلف را می توان با موکت پازلی اجرا کرد.

تکه های تایل های مدولار را می توان به صورت های خلاقانه ای در کنار یکدیگر نصب کرد. سقف طراحی با تایل های هم اندازه محدود نیست و به کارگیری از این متریال در همه ساختمان ها امکان پذیر است. با همه اینها قبل از خرید بهتر است با مزایا و معایب موکت تایل آشنا شوید.

منبع