سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع کفپوش

هر نوع پوشش که برای هموار ساختن کف زمین استفاده می شود را کفپوش نامند. انواع کفپوش در ساختمان های مسکونی و اداری- تجاری استفاده می شوند. با توجه به نوع کاربری می توان کفپوش مناسب را انتخاب کرد. انواع کفپوش فروشگاهی، کفپوش نمایشگاهی، کفپوش های اداری و سازمانی را دیده اید به لحاظ جنس و کیفیت تفاوت زیادی بین کفپوش pvc ها وجود دارد. تنوع قیمت کفپوش هم در فروشگاه ها دیده می شود که بستگی به مواد اولیه و کیفیت ان دارد. کفپوش ها مهم ترین بخش از دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی هستند.

انواع کفپوش سنگی

کفپوش های سنگی از جمله انواع طبیعی کفپوش های ساختمانی بوده و به عنوان یکی از زیباترین و البته گران قیمت ترین انواع کفپوش ها مثل موکت اداری شناخته می شوند. این کفپوش ها بیشتر در فضای خارجی ساختمان کاربرد دارند. اما از آن ها در آشپزخانه یا سرویس های بهداشتی نیز استفاده می شود.

سرامیک ها

سرامیک از شناخته شده ترین کفپوش های ساختمان است که در دو نوع لعاب دار (با لعاب براق، نیمه براق یا مات) و بدون لعاب تولید می شوند. مواد سازنده این نوع کفپوش خاک رس، سرامیک و سفال است. ابعاد و کیفیت کفپوش سرامیکی در تعیین قیمت آن ها تاثیر فراوانی دارد. کفپوشهای سنگی و سرامیکی به دلیل انتقال سرمای کف، برای مناطق سردسیر مناسب نیستند.

 موزایک ها

کفپوش های موزاییکی یکی از قدیمی ترین انواع کفپوش ها هستند که اغلب برای استفاده در محیط های خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. کفپوش های موزاییکی در قطعاتی با ابعاد بزرگ ساخته می شوند و نصب آن ها نسبتا سریع است.

https://gamantj.com/flooring-types/