سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری تصویری

رشد تکنولوژی در سالهای اخیر موجب تحول اساسی در تجهیزات دکوراسیون داخلی شده است. امروزه انواع پوستر دیواری آماده، سفارشی و پوستر دیواری سه بعدی به جای دیوارپوش های قدیمی در همه ساختمان های لوکس دیده می شود. پوستر دیواری تصویری زیبایی خیره کننده ای به فضای خانه می دهد که با هیچکدام از دیوارپوش های قبلی قابل مقایسه نیست. البته ساختمان های اداری و تجاری نیز از این طراحی اعجاب انگیز بی نصیب نمانده اند. با توجه به اینکه دکوراسیون داخلی شرکت ها در جلب رضایت مشتری و کسب سود بیشتر تاثیرگذار است، استفاده از جدیدترین متریال در دکوراسیون اداری رواج بیشتری دارد. انتخاب طرح های انحصاری پوسترهای دیواری شرکتی در ساختمان های اداری ابتکاری هوشمندانه در طراحی داخلی است.

پوستر دیواری تصویری چیست؟

به مدد دستگاه های پیشرفته چاپ و چاپگرهای پیشرفته، امکان چاپ تصاویر روی انواع سطوح وجود دارد. از قدیم الایام چاپ تصاویر روی کاغذ برای تولید کاغذ دیواری مرسوم بوده و سالهاست که دیوارهای منازل و ادارات با طرح های متنوع کاغذ دیواری مزین شده است. پوستر دیواری نوعی دیوارپوش است که شباهت زیادی با کاغذ دیواری دارد و یکی از محبوب ترین لوازم دردکوراسیون داخلی محسوب می شود. پوستر دیواری تصویری را می توان نوعی کاغذ دیواری با قابلیت چاپ تصویر سفارشی دانست. انواع آماده آن نیز با طرح های متنوع و چشم نواز تولید شده که تکنولوژی تولید مشابه طرح های سفارشی دارد. طرح های آماده قابلیت نصب روی دیوار با اندازه استاندارد را دارند.

تفاوت کاغذ دیواری با پوستر دیواری چیست؟

سوالی که اغلب مطرح می شود اینست که آیا این دو یکی هستند؟ تنوع طرح و رنگ در هر دو متریال بسیار زیاد است ولی در واقع اختلاف بسیار زیادی بین این دو محصول پر طرفدار وجود دارد. اگر برای خرید پوستر دیواری تصویری به یک فروشگاه وارد شوید به سادگی متوجه تفاوت ظاهری آن با انواع کاغذ دیواری می شوید. به لحاظ ظاهری این تفاوت ها قابل تشخیص است:

  • تفاوت از نظر ابعاد

انواع کاغذ دیواری در ابعاد مشخص و استاندارد و به صورت رول عرضه می شود. اما پوستر دیواری به صورت قطعات چند تکه و شبیه به پازل تولید می شود. به طور معمول پوسترهای دیواری در قطعات 1تکه، 2تکه، 4تکه، 8 تکه و 64 تکه تولید می شود و هر قطعه دارای طرح متفاوتی از بقیه مجموعه است.

  • تفاوت طرح

طرح های کاغذ دیواری به صورت تکرار شونده در همه رول ها یکسان است. در واقع رول های مختلف کاغذ دیواری از یک طرح خاص، همگی یکسان و کاملا مشابه هستند این در حالی است که هر رول از پوستر دیواری تصویری به صورت کاملا متمایز از رول دیگر طراحی و چاپ شده است. به این مفهوم که نصب رول ها در کنار یکدیگر یک تصویر واحد را به وجود می آورد ولی رول های کاغذ دیواری تکرار یک الگو روی دیوار هستند.

https://gamantj.com/wall-poster/