سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موکت ظریف مصور طرح سیدنی

 

موکت ظریف مصور طرح سیدنی با پرز نسبتا بلند خود کاملا مناسب فضاهای مسکونی طراحی شده است. رنگ بندی های آن کامل و شامل هفت رنگ مختلف است. که می‌توانید در قسمت گالری و تصاویر محصول تمامی رنگ‌های موکت سیدنی را مشاهده کنید. این موکت دارای سه رنگ ساده و چهار رنگ مدرن است که در تصاویر قابل مشاهده است. برای دیدن اطلاعات سایر موکت ها می‌توانید وارد این قسمت شوید.   موکت ظریف مصور . موکت سیدنی کاملا ساده و شیک طراحی شده است. این موکت پرز بلند از جنس پپه می‌باشد.

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور در سال 1363 توسط آقای علی‌محمد رجالی و آقای سید مصطفی طباطبایی در قطب صنعتی بروجن با یک خط تولید موکت تأسیس گردید. راهبرد بنیان گذاران شرکت مبتنی بر بهره گیری از آخرین دستاوردهای تکنولوژی مدرن و توانمند ترین متخصصان کشور برای ارضای نیاز مشتریان ، موجب اقبال مصرف کنندگان و توسعه سریع این گروه تولیدی صنعتی گردیده است؛ به گونه ای که اکنون با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر 50 میلیون مترمربع موکت و زیربنایی حدود 110 هزار مترمربع یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان موکت و نان وون و مواد اولیه آن در بین کشور های منطقه می باشد.

کسب جایزه بین المللی کیفیت پاریس در سال 1998 میلادی و اخذ گواهینامه های استاندارد( ISO 9001 و ISO TS )، لوح حمایت از مصرف کنندگان ، انتخاب به عنوان واحد نمونه تولیدی کشور، انتخاب به عنوان صادرکننده فعال و نمونه کشوری در سال های 1376 ، 1384 ، 1386 ، دریافت کمان زرین کار آفرینان برتر در سومین جشنواره کار آفرینی شیخ بهایی ، دریافت لوح زرین اولین جشنواره ملی مشهورترین برندهای ایران توسط گروه ظریف مصور، دلالت بر انتخاب درست راهبرد و توفیق ما در جلب اعتماد و رضایت مصرف کنندگان دارد.

محصولات دیگر را نیز میتوانید در پایین صفحه مشاهده کنید. موکت ظریف مصور شامل انواع مختلف موکت های خانگی و اداری است. که برای فضاهای کم رفت و آمد و پر رفت و آمد استفاده می شود.

موکت ظریف مصور طرح سیدنی