سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع موکت در دکوراسیون داخلی

انواع مختلف موکت عایق حرارت و صدا محسوب می شود. به همین جهت در محیط های پر سروصدا و یا سرد از کف‌پوش موکت استفاده می شود. موکت ها رنگ بندی متنوعی دارند و با هر نوع دکوراسیون داخلی هماهنگی دارند. انواع موکت  در دسته کفپوش های با دوام قرار دارند و عمر مفید بالایی دارند. نظافت و تمیز کردن موکت با جارو برقی به سادگی امکان پذیر است و نیازی به شستشوی روزانه ندارند.

موکت ها مناسب ترین کفپوش برای پوشاندن کف اتاق هستند. انواع موکت با رنگ بندی شاد و فانتزی در دکوراسیون اتاق کودک به کار گرفته می شود که زیبایی و جلوه خاصی دارد. چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب با انواع موکت های نرم و راحت، گرمای محیط  را چند برابر می کند. در چیدمان فضای اداری و پوشاندن کف، اغلب از موکت استفاده می شود موکت ها  در رنج قیمتی متفاوتی عرضه می شوند و با هر بودجه ای هم خوانی دارند. در این مطلب به بررسی انواع موکت  در طراحی دکوراسیون داخلی می پردازیم.

موکت کبریتی آشنای قدیمی خانواده هاست. تولید  این موکت ها از زمان های گذشته تا به امروز ادامه دارد. قیمت ارزان موکت کبریتی موجب شده تا انتخاب مناسبی برای پوشانده کف سالن های ورزشی و اماکن عمومی  یا اداری باشد. موکت کبریتی زبر و نازک است و برای پوشاندن اتاق کودک مناسب نیست. فروشگاه های تزئینات داخلی انواع موکت کبریتی در رنگ های متنوع را به فروش می رسانند. موکت کبریتی کفپوش مناسبی برای بودجه های محدود تر است.

به موکت تایل و موکت ظریف مصور نیز سر بزنید