سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موکت تافتینگ چیست

کفپوش ها نقش مهمی در طراحی و دکوراسیون داخلی دارند . استفاده از موکت در طراحی کف از دیرباز تا به امروز مرسوم بوده است. این روزها انواع  موکت تایل ، موکت پرز کوتاه و موکت پرزبلند جای موکت های قدیمی را گرفته اند. یکی از جدیدترین موکت ها در دکوراسیون ” موکت تافتینگ” یاموکت پرز بلند است که زیبایی ظاهری فوق العاده ای را در دکوراسیون القا می کند.

مزایای موکت پرز بلند

موکت پرز بلند فرش گونه است و می تواند جایگزین فرش های ماشینی باشد. لطیف بودن، نرمی و راحتی، عدم پرزدهی، مقاومت در برابر فشار اجسام سنگین، مقاومت بالا و عدم سایش برخی از مزایایی تافتینگ است که موجب رضایت خریداران شده است.

کیفیت موکت پرز بلند: تولید موکت پرز بلند با استفاده از ماشین آلات مخصوصی است که ساختار منسجم و مستحکم موکت را تضمین می کند. راه رفتن، نشستن و بازی کودکان موجب سایش و فرسایش موکت نشده و مدت زیادی کیفیت اولیه موکت حفظ خواهد شد.

رنگ بندی موکت پرز بلند: موکت تافتینگ را می توان با الیاف متفاوتی تولید کرد. تنوع در ترکیب رنگی موکت های پرز بلند بسیار زیاد است . انواع الیاف رنگی یا ترکیب چند رنگ، الگوهای رنگی چاپی یا تصادفی، تک رنگ و حتی سفید خالص را می توان در این موکت ها استفاده کرد. تنوع در الیاف و رنگ بندی موجب شده تا طرح های متفاوتی از موکت های تافتینگ در بازار عرضه شود.

موکت پرز بلند عایق حرارت و صدا: به طور کلی موکت ها عایق صدا و حرارت هستند ولی موکت تافتینگ در محیط های سرد، به خوبی کف خانه را گرم می کند و پرزهای بلند آن مانع از انتقال صدا به طبقات زیرین می شود. طرح های متنوع و رنگ های بی نظیر این موکت پرز بلند هماهنگی کامل با هر نوع دکوراسیونی دارد.

 

ادامه مطلب در https://gamantj.com/carpet-tuffing/